منوي اصلي سایت

آرشيو موضوعي


عضویت در سایت

ورود اعضا:
آمار و تبلیغات سایت

خودروهای هوشمند در سال 2026 تصادف را به خاطره تبدیل خواهند کرد!

از همان روزی که گوتلیپ دایملر به فکر افتاد با قرار دادن یک موتور ابتدایی درون سوز بر روی چهار چرخ آن را به ارابه ای جدید تبدیل کند و اسب های مرصع به زین و یراق را به اصطبل ها برگرداند، کابوس تصادف و مرگ همواره با سرنشینان آن همراه بوده است. مرگ در اتومبیل سال ها است که به واژه ای آشنا در قاموس بشر بدل شده و این مرکب رهوار با تمام خدمات بزرگش به جامعه بشری، گهگاه در حد یک قاتل دیو سیرت جان انسان ها را نیز گرفته است. پس بی دلیل نبود که زمانی ایرانیان از دیدن «اتول» فرار را برقرار ترجیح می دادند، مبادا گزندی از این مشتی آهن پاره به آنها برسد.

منبع:

www.Automotive-eng.blogfa.com

انجمن فني مهندسي آينده سازان خودرو

نويسنده: مجيد عشقي برچسب:, <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

اهداف سایت

این سایت به منظور انجام پروژه های دانشجویی و همچنین ارائه جدید ترین مقاله ها و آموزش های موجود در رشته های مختلف دانشجویی به خصوص رشته های فنی و مهندسی طراحی شده است. از دوستاني كه مايل به تبادل لینک هستند تقاضا مي شود لوگوی ما را در سایت خود قرار دهند سپس عنوان و آدرس سایت خود را در قسمت تبادل لینک نوشته تا به انجمن فني مهندسي آينده سازان اضافه شوند. مدیریت انجمن فنی مهندسی و مشاوره آینده سازان

نويسنده

جستجوي مطالب سایت

گفتگو با مدیریت سایت
لينکستان همکاران

خبر رسان سایت



كليه حقوق مادي و معنوي این سايت محفوظ و متعلق به انجمن فني مهندسي آينده سازان بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر نام منبع مجاز می باشد.